HomePortalGallerySearchRegisterLog in

Share | 
 

 MAI KHEYAL HOON KISI AUR KA.....

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
kheyal
New Friend
New Friend


Posts : 29
Join date : 2009-08-31

PostSubject: MAI KHEYAL HOON KISI AUR KA.....   Mon Aug 31, 2009 9:47 pm

SATHIYU.....!
BOHOT CHOTI HAI YEH DUNYA.....HER TEESRE MORH PER TUKRAO HO JATA HAI....
AAP SUB HI SURET ASHNA HO....MERI MEHERBAN DOST....MUJHE YAHN LEKER PHIR AA' GAYEE
HAIN........YAQEEN HAI...K MAUSUM GUSHGAWAR HAI....PHOOL MAZEED KHILENGE...

KHUSHI HOWI...AAP SABHON SE MIL KER.

SHAD BAD.....DOSTI KI ANJUMAN.

-KHEYAL
Back to top Go down
Silly
Moderator
Moderator
avatar

Posts : 433
Join date : 2009-08-28

PostSubject: Re: MAI KHEYAL HOON KISI AUR KA.....   Mon Aug 31, 2009 9:58 pm

Wao me kheyal hon kisi ur ka............

Yaar aap ko yahan dekh ke bohat khushi ho rhi hey. ub hum ko yahan pe achi poetry sun'ne ko milegi.

Kiya khayal hey aap ke liye alag se section bana den poetry ka.

Any way Welcome to Dosti...........
Back to top Go down
FantasyGirl
Co-Admin
Co-Admin
avatar

Posts : 531
Join date : 2009-08-28

PostSubject: Re: MAI KHEYAL HOON KISI AUR KA.....   Mon Aug 31, 2009 10:04 pm



Welcome here Khehal aap ko yahan dakh k bohat khushi hoi
umeed ha is qarwan ko aage bherhane main aap bi humare sath hon gay
Aik bar phir aap ka bohat sukerya
Back to top Go down
KAA$H
Co-Admin
Co-Admin


Posts : 330
Join date : 2009-08-28
Age : 34
Location : Peshawar, Pakistan.

PostSubject: Re: MAI KHEYAL HOON KISI AUR KA.....   Tue Sep 01, 2009 1:27 am

Back to top Go down
AnchaL
Moderator
Moderator


Posts : 23
Join date : 2009-08-30
Age : 31
Location : Karachi.

PostSubject: Re: MAI KHEYAL HOON KISI AUR KA.....   Tue Sep 01, 2009 3:08 am

~*~ WeLcome ~*~

_________________
~*Abgin@ Jaw@d*~
Back to top Go down
$!l3/\/t Oc3@/\/
Co-Admin
Co-Admin
avatar

Posts : 203
Join date : 2009-08-28
Location : PaKiStAn

PostSubject: Re: MAI KHEYAL HOON KISI AUR KA.....   Tue Sep 01, 2009 11:28 am



KHEYAL
Back to top Go down
kheyal
New Friend
New Friend


Posts : 29
Join date : 2009-08-31

PostSubject: Re: MAI KHEYAL HOON KISI AUR KA.....   Tue Sep 01, 2009 10:21 pm

Silly wrote:
Wao me kheyal hon kisi ur ka............

Yaar aap ko yahan dekh ke bohat khushi ho rhi hey. ub hum ko yahan pe achi poetry sun'ne ko milegi.

Kiya khayal hey aap ke liye alag se section bana den poetry ka.

Any way Welcome to Dosti...........

thanks sillly dear....
sure ....sooon i willl share..poetry.
Back to top Go down
kheyal
New Friend
New Friend


Posts : 29
Join date : 2009-08-31

PostSubject: Re: MAI KHEYAL HOON KISI AUR KA.....   Tue Sep 01, 2009 10:24 pm

FantasyGirl wrote:


Welcome here Khehal aap ko yahan dakh k bohat khushi hoi
umeed ha is qarwan ko aage bherhane main aap bi humare sath hon gay
Aik bar phir aap ka bohat sukerya

Thanks F.G....
ji haan..Insha-allah....yeh carwan...door tuk jaega...
Back to top Go down
kheyal
New Friend
New Friend


Posts : 29
Join date : 2009-08-31

PostSubject: Re: MAI KHEYAL HOON KISI AUR KA.....   Tue Sep 01, 2009 10:25 pm

kaa$h wrote:

THANKS KAASH...
Back to top Go down
kheyal
New Friend
New Friend


Posts : 29
Join date : 2009-08-31

PostSubject: Re: MAI KHEYAL HOON KISI AUR KA.....   Tue Sep 01, 2009 10:41 pm

AnchaL wrote:
~*~ WeLcome ~*~

THANKS ANCHAL...
Back to top Go down
kheyal
New Friend
New Friend


Posts : 29
Join date : 2009-08-31

PostSubject: Re: MAI KHEYAL HOON KISI AUR KA.....   Tue Sep 01, 2009 10:46 pm

$!l3/\/t Oc3@/\/ wrote:


KHEYAL

THANKS DEAR..SAHAR....
Back to top Go down
Muhammadi
Good Friend
Good Friend
avatar

Posts : 118
Join date : 2009-09-02

PostSubject: Re: MAI KHEYAL HOON KISI AUR KA.....   Wed Sep 02, 2009 8:32 am

ham khayal ko yaha wel come kahtay hay or un ko apna ham khayal samajtay hay lol!
Back to top Go down
MJKT
Co-Admin
Co-Admin
avatar

Posts : 655
Join date : 2009-08-28
Age : 31
Location : Multan (PAKISTAN)

PostSubject: Re: MAI KHEYAL HOON KISI AUR KA.....   Wed Sep 02, 2009 5:33 pm

Can u answer the following questions so that we can know a little more about you

* Name*
* Location*

* Date of Birth*
* Marital status*
* What I am now*
* What I want to be*
* Things we will like about you*
* The best time of your life *
* What do you Like about this forum*
* Something that bothers you about this forum*
*How did you find this forum*
*Your Interests/Hobbies
Back to top Go down
kheyal
New Friend
New Friend


Posts : 29
Join date : 2009-08-31

PostSubject: Re: MAI KHEYAL HOON KISI AUR KA.....   Wed Sep 02, 2009 9:21 pm

MJKT wrote:
Can u answer the following questions so that we can know a little more about you

* Name*
* Location*

* Date of Birth*
* Marital status*
* What I am now*
* What I want to be*
* Things we will like about you*
* The best time of your life *
* What do you Like about this forum*
* Something that bothers you about this forum*
*How did you find this forum*
*Your Interests/Hobbies

MY DEAR...MJKT....
THANKS FOR YOUR CONCERN....
BUT...EXTREMELY...SORRY....
I'M NOT GOING TO PUT MY ANSWERS ....
OF ANY ABOVE QUESTIONS....
IF ITS AGAINST....POLICY OF THIS FORUM....
LET ME SAY...'GOOD-BYE'.
Back to top Go down
MJKT
Co-Admin
Co-Admin
avatar

Posts : 655
Join date : 2009-08-28
Age : 31
Location : Multan (PAKISTAN)

PostSubject: Re: MAI KHEYAL HOON KISI AUR KA.....   Thu Sep 03, 2009 1:23 am

kheyal wrote:
MJKT wrote:
Can u answer the following questions so that we can know a little more about you

* Name*
* Location*

* Date of Birth*
* Marital status*
* What I am now*
* What I want to be*
* Things we will like about you*
* The best time of your life *
* What do you Like about this forum*
* Something that bothers you about this forum*
*How did you find this forum*
*Your Interests/Hobbies

MY DEAR...MJKT....
THANKS FOR YOUR CONCERN....
BUT...EXTREMELY...SORRY....
I'M NOT GOING TO PUT MY ANSWERS ....
OF ANY ABOVE QUESTIONS....
IF ITS AGAINST....POLICY OF THIS FORUM....
LET ME SAY...'GOOD-BYE'.

it's not against the rules
Back to top Go down
Muhammadi
Good Friend
Good Friend
avatar

Posts : 118
Join date : 2009-09-02

PostSubject: Re: MAI KHEYAL HOON KISI AUR KA.....   Sat Sep 05, 2009 9:35 am

Wil come ..........................
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: MAI KHEYAL HOON KISI AUR KA.....   

Back to top Go down
 
MAI KHEYAL HOON KISI AUR KA.....
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Cavash's short stories.

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
The Place Where The Hearts Meet :: Welcome To Dosti :: Welcome & Introductions-
Jump to: